Vi søger en Salgsassistent til back-office

Er du vores nye Salgsassistent / Back-Office Sælger til at supportere vores salgskonsulenter?

Da vi er midt i en spændende vækstfase, søger vi en back-office sælger til at supportere vores dygtige konsulenter i tilbuds- og ordrehåndteringen samt med den generelle kommunikation og markedsføring over for kunder og samarbejdspartnere.
I Tonax får du en central rolle, hvor du bidrager med support og samarbejde i et dynamisk mindre team af salgskonsulenter, lyd- og akustikkonsulenter, som arbejder ud fra start-up-principper. Som salgsassistent vil du få en central rolle for den videre udvikling af vores vækstpotentiale, og du vil være en samlende og koordinerende person i forhold til vores sælgere og kunder.

Blandt opgaverne er:

  • Udarbejde tilbud i samarbejde med vores sælgere/konsulenter
  • Ordrehåndtering og -opfølgning
  • Løbende kommunikation med udvalgte leverandører. Det vil eksempelvis være vores portugisiske akustikleverandør, Artnovion, omkring projektering af konkrete akustiske kundecases, priser, nye produkter, leveringstider mv.  Dette sker i tæt samarbejde med vores lageransvarlige og vores akustikkonsulenter
  • Løbende dialog med kunder og leverandører om status på ordrer og leverancer
  • Planlægning af messer og eventuel deltagelse på messer sammen med vores konsulenter
  • Udarbejdelse/koordinering af markedsføringsmateriale, kursusmateriale, powerpoints, brugermanualer mv.
  • Løbende ajourføring af varer og priser

Vi tænker at du:

  • Er uddannet inden for salg, fx kontoruddannet eller har en videregående kommerciel uddannelse. Alternativt har du opbygget den nødvendige salgserfaring på anden vis og har en stor viden om og interesse for salgssupport
  • Du trives i salgs back-up og i den koordinerende rolle, er serviceminded og arbejder struktureret, selvstændigt og har styr på detaljerne
  • Proaktivt vil bidrage til at optimere vores processer og måde at gøre tingene på
  • Forstår vores sælgere og vores kunders virkelighed, og er klar på at yde en ekstra indsats, når vi ikke kan lade en kunde vente, og når tingene ind imellem hellere skulle være sket i går end i dag
  • Er en dreven salgskoordinator og planlægger, der bidrager til at vores sælgeres arbejde bliver proaktivt frem for reaktivt
  • Er glad af natur og bidrager med smil og godt humør
  • Motiveres af at være med til at udvikle vores nyeste vækstområde
  • Er en stærk kommunikator på dansk og engelsk – både skriftligt og mundtligt
  • Har flair for tilbudsgivning og ordrehåndtering og let kan begå dig i et ERP system
  • Har erfaring med eller evner inden for grafisk fremstilling og markedsføringsopgaver

Vi tilbyder dig:

  • En central rolle i opbygningen af vores nyeste vækstomåder
  • Et stærkt kollegialt fælleskab, et meningsfuldt arbejde og entreprenørånd
  • En virksomhed med højt til loftet, medindflydelse og god balance mellem arbejdsliv og privatliv
  • En arbejdsplads, hvor vi alle har stor omsorg for hinandens velbefindende og trivsel
  • En uformel kultur og en ligefrem omgangstone, hvor vores succes er summen af alles bidrag
  • Stor grad af frihed under ansvar
  • Et selvstændigt job i en velkonsolideret og ambitiøs virksomhed, hvor der er kort vej fra ord til handling.
  • Favorabel sundhedsordning
  • Løn efter kvalifikationer
  • Fuldtidsstilling på 37 timer/uge
  • En arbejdsplads i behagelige lokaler på vores domicil i Stilling ved Skanderborg og med mulighed for hjemmearbejdsdage

Ansøgningsproces
Ansøgningsfrist er 21. februar kl. 12.00 og vi afholder samtaler i uge 9. Ansættelsesstart er 1. april eller hurtigst muligt. Vores back-office salgsassistent refererer til økonomichef Anja Krag Svennesen, som du er velkommen til at kontakte på tlf. 30273234, hvis du har spørgsmål til stillingen. Send din motiverede ansøgning og CV til anja@tonax.dk.

Om Tonax
Tonax er en progressiv landsdækkende lydvirksomhed med kontor og lager i Skanderborg. Vi har siden år 2000 specialiseret os i lydløsninger til mennesker med høre- og lydudfordringer. Vi har en unik specialisering inden for hørelse, høreteknik, Pro Audio og akustik. Vi skaber optimale lyd- og lyttemiljøer med fokus på inklusion og forbedret kommunikation. Vi er dansk distributør af nogle af verdens førende lydbrands inden for høreteknologi, Pro Audio og akustik, og vi er kendt for på bedste vis at understøtte vores forhandlernetværk med kvalitetsprodukter og viden om specialløsninger inden for vores unikke niche. Vores ambition er altid at yde førsteklasses service til vores forhandlere – både i form af salgssupport og akustisk/lydteknisk support.

Del denne artikel